Witaj na GlowBrand

Marketingowe wsparcie Twojej firmy. Szkolenia Canva.

Quality Marketing Solutions

Na czym polega moja praca?

Witaj w Moim świecie

Zanurz się w świecie kreacji marketingowej

Jestem Kamila i specjalizuję się w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz ich realizacji przy użyciu starannie dopasowanych narzędzi i treści. Swobodnie poruszam się w zakresie tradycyjnego trade marketingu oraz w nowoczesnych kanałach komunikacji, którymi są np. social media. Ponadto, prowadzę inspirujące szkolenia z funkcjonalnej obsługi Canva, które pomagają moim klientom wykorzystać pełnię potencjału tej kreatywnej platformy.
Łączenie kanałów komunikacji online i offline w celu optymalizacji przekazu i zasięgów.
Wspólnie możemy wzmocnić Twój przekaz i osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
Marketing
0%

Kamila Żebrowska

Założycielka firmy

Dla Twojego Biznesu

Oferta

Szkolenia i Doradztwo

-szkolenia z obsługi Canva
-doradztwo marketingowe
-audyt komunikacyjny
-budowa strategii marketingowej

Offline Marketing

-kompleksowe kampanie marketingowe ATL i BTL
-wsparcie sprzedaży
-programy lojalnościowe
-materiały POS
-aktywizacje konsumenckie

Online Marketing

-planowanie i realizacja
kampanii marketingowych
-komunikacja w social mediach
-content marketing
-community management

Potrzebujesz wsparcia w rozwoju swojej firmy?

Skontaktuj się ze mną

Pytania i Odpowiedzi

Tak, szkolenie obejmuje pełen zakres funkcji Canva, począwszy od prostych projektów graficznych po zaawansowane projekty marketingowe. Celem szkolenia jest wyposażenie Cię w umiejętności i pewność siebie do samodzielnego projektowania materiałów marketingowych w Canva.

Żadne wcześniejsze doświadczenie nie jest konieczne. Szkolenie jest dostosowane do różnych poziomów zaawansowania, także zarówno początkujący, jak i bardziej zaawansowani użytkownicy są mile widziani. Canva działa w przeglądarce internetowej, co oznacza, że nie potrzebujesz żadnego dodatkowego oprogramowania. Wystarczy dostęp do internetu.

Tradycyjny trade marketing, choć czasem pomijany w obliczu nowoczesnych strategii, nadal stanowi wartościową formę budowy sprzedaży i rozpoznawalności marki z kilku istotnych powodów. Po pierwsze, tradycyjne podejście do trade marketingu, takie jak promocje w punktach sprzedaży, sampling czy współpraca z detalistami, umożliwia bezpośrednią interakcję z klientem, co może budować więź i zaufanie. Po drugie, niektóre branże wciąż opierają swoją siłę sprzedaży na tradycyjnych kanałach, a pominięcie ich może prowadzić do utraty potencjalnych klientów. Wreszcie, kombinacja tradycyjnych i nowoczesnych strategii trade marketingowych może stworzyć kompleksowy i efektywny plan, który dostosowuje się do różnorodnych preferencji i zachowań konsumentów.

Wyślij wiadomość

Skontaktuj się ze mną

Portfolio

Ostatnio Wykonane Projekty

Szkolenia

Profesjonalne i Entuzjastyczne

Online Marketing

Twój Wizerunek w Sieci

Offline Marketing

Kreatywny i Merytoryczny